Ako je kupac nezadovoljan iz bilo kojeg razloga, ima pravo na povrat robe ili jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 57. i čl. 72 (cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje). U slučaju reklamacije ili jednostranog raskida ugovora, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos, računajući od primitka pisane obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, ili poštom.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema reklamacije e-mailom, putem donjeg obrasca ili na drugi navedeni način. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Ukoliko ste naknadno utvrdili grešku ili oštećenje robe koja nije nastala transportom, želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju u jamstvenom roku ili izvan jamstvenog roka, slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.